3 Anledningar varför hösten är den bästa årstiden!

1. Alla bra program börjar igen på tv! Sommarens skåpmatsrepriser blir ett minne blott. Ååååh Big bang theory och How i met your mother som jag har saknat er! Plus att jag längtar grymt mycket efter fortsättningen på the walking dead!


2. Den här jääääävla utomhushetsen är över. Nu behöver man inte ha panikångest och känna stress över att man inte "tar vara på den svenska sommaren" så fort man inte orkar hurta ut på stranden vid soluppgången. Äntligen får man vräka ut sig i soffan med en kopp kaffe och en bok utan dåligt samvete ( jag läser just nu "Den långa vägen ut ur helvetet" om Marilyn Manson. Himla bra hittills.)

3. Man slipper gå runt halvnaken! Hösten har de snyggaste kläderna och man (läs jag) slipper känna sig som en strandad albino-sjöko i jeansshorts och klibbiga linnen...puh..

Jag njuter för fulla muggar av vardagen, de mörka kvällarna, kolla på tecknad film och gosa med storgrodan när det regnar ute och att jag får plocka fram skinnjackan och höstdosorna:) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0