Rädsla

När jag var yngre var jag rädd för en massa saker...

När jag var liten var jag rädd för monster under sängen, hajar i vattnet, jag var rädd för mörkret, getingar och läskiga gubbar, elaka tanter och äldre pojkar...

När jag gick på mellanstadiet var jag rädd föratt någon i klassen skulle få reda på att jag fick mens tidigare än alla andra, att mamma eller pappa skulle dö, att någon skulle skratta åt mig eller att bli kidnappad...

På högstadiet var jag rädd föratt någon skulle förstå hur rädd och osäker jag var på att göra fel, att någon skulle tycka att jag var ful, att bli skrattad åt eller ramla i korridoren...

På gymnasiet var jag rädd föratt alla skulle tycka att jag var dum, att bli tjock, att aldrig bli älskad, att inte lyckas göra något av mitt liv..

Nu.. 27 år gammal finns det bara EN sak i hela världen som skrämmer mig....

Att inte alltid lyckas med att skydda mina barn...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TdkNn3Ei-Lg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0