Operation: Få jeansen att sitta snyggt!

Inskolningen på dagis (nämen sorry, Förskolan då) idag var på hela 2 timmar! Fattar inte grejen... Jag får släpa ungen därifrån och muta med allt som går föratt överhuvudtaget få iväg honom... Tror liksom inte att det kommer att bli ett så stort problem att få honom att trivas. Ja, vad ska man säga... Jag och Katja passade på att gå och käka frulle på stan med småttingarna under tiden de stora huliganerna var på dagis och det var ju nice iaf.

Nu sitter jag och försöker peppa mig själv att komma iväg och springa femman i spåret... Känner mig lite lagom motiverad, men jag fick ett par ursnygga jeans av mina kära kusin igår och lyckades med nöd och näppe få på mig (läs pressa på för kung och fosterland), så jag lär ju styra upp det här med mammakilorna som är kvar.




Jag gillar dock min rumpa och vill inte bli av med den (avgudar tjejer med fylliga rumpor), men magen (som jag lite fint döljer ;)) gåtts to gå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0