Mycket fläng och lite häng

Det var iiinte lätt att komma upp i morse, vaknade med nackspärr tio över åtta och fick släpa Charlie ur sängen till dagis. Han var dock glad hela tiden trots trötthet och jag fick det obligatoriska "Hejdå mamma!" med ett glatt frenetiskt vinkande när jag gick:)
Så himla underbart att han trivs så bra som han gör.

Efter en snabbsväng hemma begav jag mig till min kusin föratt klippa till frippen på henne och föratt gosa lite med lilla Vincent som är så jäkla go!



Kusin Anna med nya frisyren



Underbara lilla Vincent

Efter det var det bara att åka och hämta Charlie igen som var lite trött och inte ville följa med mig och handla, så jag droppade av honom hemma och tog en sväng till maxi och sen till pizzerian här vid oss för en en sen lunch till mig och Jon. Det var första gången vi köpte därifrån, men det kommer vi definitivt att göra igen, hur bra som helst!

Hela familjen var lite seg och hängig på eftermiddagen så jag tog kidsen och slängde oss i min och Jons säng och kollade på Tingeling. Det var himla nice och jag kunde nicka till en sväng, Awesome!

Senare kom jag på att det var en del grejer jag glömt att handla och Maxi hade ett schysst erbjudande på lego som jag hade missat, så jag tog Charlie med mig och så fick han käka lite på Max och åka rutchbana innan vi åkte vidare och handlade.



Efter hemkomsten har jag och karln lagat rabarberpaj och nu är det chill med adoptivbebiskissen;) Hon är förresten en tjej vet vi 100% nu:)



Nighty-night peeps!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0