3. Mina bra sidor

Ååååh, har jag kommit till inlägget där jag får hylla mig själv (yes!)??!


Sug i blicken och almighty-looking....höhö

Jag har nog egentligen alltid tyckt om den person jag är. Jag har alltid kunnat stå för det (mesta) jag säger och gör. Jag är aldrig medvetet elak. Jag tycker inte om när människor blir ledsna och jag får dåligt samvete i en evighet om jag tror mig ha sårat någon..
Däremot har det tagit lång tid att se mitt eget värde och att acceptera att mina bra sidor räcker till även fast jag inte är (helt;)) perfekt... Och att såhär sitta och lista egenskaper jag tycker är bra hos mig själv är jäääkligt svårt ändå av någon anledning. Men men, nu ska narccissten plockas fram... ähum..

Jag är positiv vad gäller möjligheter, jag blir inte nedslagen av motgångar och jag försöker se bra i allt!

Jag är en grymt bra mamma! A ja, den lilla kräver väl inte mycket mer än "håll mig torr, ren och mätt" än, men den äldre modellen är just nu desto mer krävande. Jag försöker att alltid ge respons på och möta hans känslor, frågor och funderingar och se till honom som den lilla person han är och alltid respektera vad han vill men också förklara varför han inte alltid kan få det. Jag hoppas att jag (eller vi såklart, jag teamar ju med farsan också) oftast gör rätt val och att vi formar trygga små individer som vågar allt de vill:)

Supermom!

Jag lyssnar på vad andra har att säga och ger alltid min ärliga åsikt om någon ber om den.

Jag vill hjälpa till och ställa upp så mycket jag kan på de jag tycker om.

Jag har ett jäkla tålamod (oftast).

Jag är ganska rolig när jag vill (särskilt efter ett glas vin...)

Schkååål

Jomen det här var ju bara en liiiiten del av alla mina fantastiska sidor (sådär, nu kom hybrisen), men det får räcka för nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0