4. Mina favoritsaker

Tv:n! My beloved, min älskade vän och trogna följeslagare genom vått och torrt;) Du ger mig trygghet och vaggar mig till sömns när jag blir nojjig och rädd för spöken när karln jobbar natt, du ger mig en halvtimmes lugn och ro genom att roa storgrodan när han är rabiat. Åhh du käre hjärtevän... Ja, i said it! Min tv är tamejtusan min käraste ägodel..

På det stora hela är jag en sådan som är ganska rädd om mina saker, vare sig det gäller en tröja från tradera eller något arvegods. Jag sparar inte på onödigt tjafs och är inte vidare värst sentimental, men jag försöker att omge mig med saker jag verkligen tycker är fina och tycker om, vare sig det passar ihop eller inte... Men favoritsaker..
Min säng? Äh, fan vad tråkigt. Tv:n får räcka...punkt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0