Let´s pretend...

Vi kan väl låtsas att det var igår jag skrev någonting sist??

Jag tänkte köra en genomgång av de viktigaste händelserna mellan senast jag skrev och nu..Min begynnande demens till trots då.

1. Vincent föddes!
Min jämnåriga kusin tillika en av mina närmaste vänner har blivit mamma för andra gången! Den 4 Augusti 2011 blev Elliot storebror och Charlie och Sam fick en till syssling:)

Söta lilla mini Vincent


2. Charlie har börjat sin inskolning på sitt nya dagis med alla sina kompisar. Det går hur bra som helst och jag är toknöjd med att 2 av mina hot mamas (Katja och Thea) med tillhörande 4(!) kids, skolar in samtidigt:)

Jolie (theas tvilling 1), Charlie, okänt barn och Noah (Theas tvilling 2) Leker:)

3. Vi har sålt familjegården i Jämtland.
Jag kommer att sakna det stället något så otroligt, men det började bli för mycket jobb och för lite tid för någon i släkten att kunna hålla det i skick.


Blir harmonisk bara av att titta på bilderna... Älskade Tången

4. Sam har börjat med smakisar.
Majs, potatis, palsternacka, risgröt och banan är det som hittills har testats... och godkänts! Ungen äter som en mindre hyena.


Och får hjälp av brorsan:)

5. Nedräkningen till Charlie och Sams kusins födelse har startat! Den 1/9 är pyret beräknat att anlända:) Min svåger och svägerskas första bebis och vi alla väntar med spänning wiiiiie! Jag ska bli Faster Tina (stackars unge haha).

Det var väl det jag kommer på sådär nu. Storgrodan klättrar på mig och kräver lunch och den lilla har spytt ner halva soffan under tiden det här inlägget har skrivits så... på återskrivande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0