Skäms på mig...

Nu har jag skjutit upp detta alldeles för länge... Skiter i att ta inläggen i ordning för så länge  jag inte har min telefon och kan skicka in bilder direkt känns allt bara omständigt och drygt och då tappar jag orken!

Karln har ju semester också så det har ju blivit till att kvalleumgås lite också... Okej inga fler ursäkter och inget mer tvång att köra den där jäkla listan, nu skriver jag när andan lägger sig på.

Idag har det blivit lekparkshäng med Katja och Marco och alla fina barnen. Jag har fortfarande inte badat i sommar... eller förra sommaren. Formen har liksom inte riktigt infunnit sig..hmm.. nästa år rå..

På Lördag blir det dagsutflykt till Pride med Katja iallafall! Wooohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0