30 dagar 30 inlägg...

Eftersom att den här bloggen främst är i dagbokssyfte tänkte jag strunta i den här grejen, men tänkte sen att det kan vara kul för min egen del ändå, även om det inte är så intressant för omvärlden höhö... Nu ska jag bara komma på rubriker till 30 olika inlägg.... Får bli en modifierad variant med lite plock från andras listor...

1. Mitt liv so far
2. Mina föräldrar
3. Mina bra sidor
4. Favoritsaker
5. Mina barn
6. En vanlig dag
7. Husdjur
8. Livsfilosofi
9. Mina syskon
10. Tro
11. Mina vänner
12. Personer jag beundrar
13. Framtidsdröm
14. Dolda talanger
15. Mitt hem
16. Mina dåliga sidor
17. 10 saker du inte vet om mig
18. Bloggfavoriter
19. Min favoritplats
20. Detta ångrar jag
21. Min första kärlek
22. Favoritfilmer
23. Det här får mig att gråta
24. Viktiga händelser
25. Favoritmusik
26. Drömsemester
27. Detta gör mig lycklig
28. Detta gör mig förbannad
29. Barndomsminne
30. Jag som pensionär
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0