En produktiv slösardag

Från att inte ha handlat något till mig själv på hur länge sen som helst, blev det ytterligare två par skor idag.... för sammanlagt 149 riksdaler! Tack för den skopunkten;) Hela familjen begav sig ut till fel sida av svartån och handlade. Karln är ju ledig i natt, en utav få nätter innan semestern så vi handlade hem "mys"mat och tog en tripp till svärmor och hämtade rabarber. Här ska det göras saft och paj, damn right!

Jag köpte också hem vitlack till matssalsstolarna som jag slipat ner. Vitlasering kan dra åt helvete. Började med det på en av stolarna och det blev verkligen skitfult... Så gör om gör rätt helt enkelt. Får lägga ut resultat sen om inte det här med går åt skogen då..

Lillgrodan vill fortfarande inte amma. Nu har det varit så sedan igår eftermiddag och jag fattar ingenting. Jag börjar likna ett silikonmonster och det gör så satans ont. Flaskan går ju jättebra men försöker jag amma kollar han på mig som om jag spottat honom i ansiktet ungefär och bara skriker. Vettesjutton vad jag ska göra.

Efter vi kommit hem har jag iaf. impregnerat alla nya skor, skrapat bort laseringen på stoljäkeln jag testat på, hängt upp både tavlan jag gjort av ett tygstycke och en svart smidesljushållare i hallen. Snart ska vi få nya golv i hallen och jag vill få upp så mycket som möjligt på väggarna innan dess så inte golvläggarna ser hur crapigt jobb jag gjort med att måla hallen haha.

Charlie kissade på toaletten på affärn idag! Duktiga grodan har varit blöjlös under hela dagen och bortsett från att några droppar slapp lös när han lekte med hundarna hos svärmor och var helt uppe i varv, så har det inte hänt nå olyckor alls:)

Nu ska jag börja projekt lackning innan karln kommer hem från träningen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0