Dagens outfit ala Charlie

Så stor-grodan håller på att potttränas dårå, vilket innebär att han får ränna runt naken på hemmaplan för smidighetens skull vilket han nu också gjorde idag.
Jag fick för mig att putsa upp barnvagnarna vi har ståendes på uteplatsen så att jag ska kunna lägga ut dem på blocket. Jag har liksom gått igenom 8 vagnar till det större barnet (ähum) vi har visserligen "bara" 4st kvar nu. (okej 5 då om man räknar lillens också)... Har någon slags fetish att fynda beggade vagnar...
Nåväl när jag stod därute och donade kom Charlie ut och ville också vara med. Jag sa att jag snart var klar och att det var lite för kallt för att gå ut utan kläder.
Ja så eftersom att jag inte specifikt sa att han inte fick gå ut och ungen inte är född i farstun så kom han tillbaka efter ett par minuter i den här läckra stassen:




Så, ready to go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0